פתרון לכאבי גב

כאבי גב תחתון

פתרון לכאבי גב

מחפשים פתרון לכאבי גב? ניסיתם את כל התרופות אך עדיין סובלים מהכאבים? הגיע הזמן שתפנו לרפואה המשלימה. ברפואה המשלימה תוכלו למצוא טיפולים שונים אשר יכולים לסייע לכם בהפחתה של כאבי הגב ואף בהפסקתם באופן מוחלט. כאבי גב היא תופעה נפוצה מאוד בעולם המערבי ובמדינות המודרניות. אחת הסברות היא שהישיבה הממושכת של עובדי המשרד במדינות הללו והישיבה הממושכת מול מסכי טלפונים וטלוויזיה בנוסף לזה, היא אחת הסיבות לעומס על הגב אשר יוצר בעיות שונות הגורמות לכאבי 
הגב. 
 
טעויות נפוצות שגורמות לכאבי גב
 
אילו טעויות נפוצות שגורמות לכאבי גב אנחנו יכולים למנוע? כאמור, ישיבה ממושכת מפעילה לחץ ועומס על עמוד השדרה, ולכן הפחתה של ישיבה ממושכת במהלך היום יכולה לעזור בהחלט ואף למנוע בעיות נוספות בעתיד. דבר נוסף שניתן לעשות הוא לבצע התכופפות והרמה של דברים בצורה הבריאה לגב. הדרך הבריאה של הרמת דברים היא באמצעות כפיפה של הברכיים, גם אם אנחנו מרימים נוצה מהריצפה. ברגע שאנו מכופפים את הברכיים אנחנו מורידים את העומס מהגב בעת ההתכופפות. מלבד ישיבה ממושכת, גם עמידה ממושכת אינה בריאה לגב, ולכן יש לשים דגש גם על העניין הזה במקרים בהם יש כאבי גב שאינם פוסקים. 
 
כאבי גב תחתון
 
איזור הגב התחתון נתון לעומס רב במהלך היום. בכאבי גב תחתון ניתן לטפל בשיטות שונות ברפואה המשלימה כגון דיקור סיני, כירופרקטיקה וטווינה.  
 
טיפול בפריצת דיסק ברפואה משלימה
 
אם לא מצאתם פתרון לכאבי גב או שאובחנתם עם פריצת דיסק, מומלץ לכם לפנות למרכז רפאל לרפואה משלימה. מרכז רפאל כולל קליניקות שונות מתחומי הרפואה המשלימה אשר יכולות לסייע לכם בטיפול בכאבי גב הנובעים מפריצה של הדיסק או מכל בעיה אחרת. 
 
מרכז רפאל לרפואה משלימה מציע – פתרון לכאבי גב
 
מעוניינים כבר להתחיל בטיפול? צוות מרכז רפאל לרפואה משלימה ישמח לראותכם ולעזור לכם באבחון מקצועי לבעיה שלכם. לאחר האבחון תוכלו להתחיל בתהליך טיפול מקצועי ויסודי על מנת לפתור את הבעיה שלכם ולהפחית מהכאבים בגב. לקביעת תור לאבחון הבעיה ותחילת הטיפול, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש העמוד או השאירו פרטים אישיים באתר של מרכז רפאל ונציג המרכז יחזור אליכם בהקדם. 

דילוג לתוכן