אסטמה של העור

טיפול כירופרקטיקה

אסטמה של העור

מהי אסטמת העור?


אסטמה של העור המכונה גם דלקת עור אטופית היא מחלה אוטואימונית, מחלה שהגוף תוקף את עצמו. המחלה פוגעת בכ- 10%-20% מכלל התינוקות והילדים. 90% מהמקרים המחלה תתפרץ עד גיל 5. המחלה הינה דלקת עור כרונית, הגורמת לגרד חזק, אזורים יבשים ואדומים המופיעים על פני אברי גוף שונים. עוצמת המחלה משתנה לאורך השנים ומושפעת מאוד משינויים חיצוניים ופנימיים, כגון: מזג אוויר, תזונה, סטרס, מחלות חום ועוד.

טיפול קונבינציונלי באסטמת העור

הטיפול הקונבנציונלי מבוסס על משחות ותרופות סטרואידיות, שאומנם בטווח הקצר מטפלות בבעיה, אך עם הזמן הגוף מסתגל אליהן ויש צורך בהחלפת תרופה או הגדלת מינונים. הטיפול בתרופות סטרואידיות מחליש את המערכת החיסונית וגורם לתופעות לוואי רבות נוספות, במיוחד כאשר מדובר בתינוקות, ילדים רכים ובאוכלוסיה מבוגרת.

תכנית הטיפול אסטמת העור


במרכז רפאל לרפואה משלימה, מטפלים בהצלחה בשיפור והקלה באסטמה של העור, באמצעות איזון הפעילות והקלה על התסמינים השונים ועל נזקים למערכות הגוף.

טיפול במקרים רבים מראה כי מקורו של התפקוד הלקוי נעוץ בחולשה של המערכת החיסונית, גורמים רגשיים, חולשה של הטחול וחוסר איזון של הכבד. במקרים אלו טיפול משולב על פי שיטת רפאל משפר, לרוב, באופן מהיר ומשמעותי את מצב הדלקת והתסמינים. גם במקרים בהם הדלקת נובעת מתורשה או גורמים סביבתיים, ניתן לשפר את התפקוד ולהקל מאוד על תופעות הלוואי.

  • באמצעות אבחון שאינו פולשני בשיטת רפאל, המשלב ומצליב מידע מבדיקת 3 מערכות עיקריות: עמוד השדרה מערכת השרירים, ובדיקת דפקים, על פי הרפואה הסינית, מאתרים את מקור הבעיה, מוקדי החולשה בגוף, ומותאמת תוכנית טיפולית אישית ואופטימאלית.
  • בניית תוכנית אישית ושילוב סוגי טיפול שונים, משפרים את תפקוד מערכות הגוף, זרימת הדם, מחזקים את המערכת החיסונית, ובכך מסייעים לגוף להתמודד עם המחלה, וכן, מונעים לא אחת שימוש ייתר ומזיק בתרופות.
דילוג לתוכן