הפרעות שינה

הפרעות שינה

כ- 20% מהגברים וכ-30% מהנשים באוכלוסייה הבוגרת מתקשים להירדם בקלות, וסובלים מהפרעות שינה או נדודי שינה. 20% סובלים מהתופעה לפחות פעם בשבוע, והיא מחמירה עם הגיל.

הסיבות להפרעות שינה יכולות לנבוע ממתחים, לחצים, חרדות ופחדים או בעיות בריאות, סגנון חיים עמוס, שעות עבודה ארוכות, פעילות יתר, אימון גופני לפני שינה, נסיעות ארוכות (ג'ט-לג), ריבוי בשתיית משקאות אנרגיה וקפאין ועוד.

מקור ההפרעה יכול גם להיגרם משינויים פיזיולוגיים, כגון: בעיות שלד, מחלות ותפקוד לקוי של מערכות הגוף הפנימיות, וכתופעות לוואי של תרופות הנלקחות על בסיס קבוע או זמני.

קשיי שינה לעיתים מינוריות, אך בלא מעט מקררים משבשות מאוד את איכות החיים ומקשות על התפקוד היומיומי. הפרעת השינה יכולה לבוא לידי ביטוי בקושי להירדם, שינה מקוטעת, שינה קצרה או ארוכה מדי, שינה באיכות ירודה וסיוטים.


תכנית הטיפול:
באמצעות שיטת רפאל מטפלים בהצלחה בהפרעות שינה. 

  • מבצעים אבחון שאינו פולשני, המשלב ומצליב מידע מבדיקת 3 מערכות עיקריות: עמוד השדרה, מערכת השרירים, ובדיקת דפקים, על פי הרפואה הסינית, מאתרים את מקור הבעיה, מוקדי החולשה בגוף.
  • בונים תוכנית אישית אופטימאלית המשלבת סוגי טיפול שונים בהתאם לצורך, ובכך משפרים את תפקוד המערכות הפנימיות, זרימת הדם ומחזקים את המערכת החיסונית, משפרים את איכות השינה וכן, מונעים לא אחת שימוש ייתר בתרופות.
דילוג לתוכן