בעיות במערכת העיכול

בעיות במערכת העיכול

בעיות במערכת העיכול נפוצות, ובאות לידי ביטוי בנפיחות וכאבי בטן, עיכול לקוי וגזים. התופעות השכיחות הינן: שלשולים, עצירות, מעי רגיז, דלקות המעי, צרבות וכיבי קיבה.

תינוקות נולדים עם מערכת עיכול אשר אינה בשלה עדיין, ועוברים בין 3 חודשים עד שנה של הסתגלות, אשר יוצרים בין היתר חוסר נוחות, אי שקט, וכאבים. גזים (קוליק), עצירות, שלשולי קיץ , פליטת יתר (ריפלוקס) והקאות הינן חלק ממגוון הבעיות השכיחות בקרב תינוקות.

מהם התסימים לבעיות במערכת העיכול?

תפקוד לקוי של מערכת העיכול עלולה לגרום לאי נוחות רבה, כאבים וקושי בתפקוד השוטף. הטיפול ברפואה הקונבנציונאלית נותן מענה בהקלה על אי הנוחות ותופעות הלוואי, אך אינו מטפל בשורש הבעיה.

"..אחרי שנים ארוכות שבהן עזרת לי במבחר מגוון של מכאובים וטרוניות, ואחרי שהצלת אותי מסדרה נוספת של זריקות קורטיזון כואבות לדלקת בשורש כף היד, שהתעוררה לאחר לידת בני הבכור – צרפתי לרשימת המטופלים את שלושת הבנים שלי, הבכור מתענג כל טיפול ומדי פעם מכריז שכואב לו הגב והוא 'חייב ללכת לרפי'.."

מהם דרכי הטיפול בבעיות במערכת העיכול?


הפתרון לפי מרכז רפאל:

במרכז רפאל לרפואה משלימה, שמים דגש על טיפול בשורש הבעיה – הגורם לבעיות במערכת העיכול, וכן לחיזוק מערכות הגוף, וכך מונעים לא אחת את הופעת הבעיות ושימוש ייתר בתרופות.

  • באמצעות אבחון שאינו פולשני, בשיטת רפאל, המשלב ומצליב מידע מבדיקת 3 מערכות עיקריות: עמוד השדרה, מערכת השרירים, ובדיקת דפקים, על פי הרפואה הסינית, מאתרים את מקור הבעיה, מוקדי החולשה בגוף, ומותאמת תוכנית טיפולית אישית ואופטימאלית.
  • בניית תוכנית אישית ושילוב סוגי טיפול שונים, משפרים את תפקוד מערכות הגוף, זרימת הדם, ובכך מסייעים לגוף להתחזק, להתאזן וכך להתגבר על הבעיה.
דילוג לתוכן