בעיות התפתחות מוטורית

בעיות התפתחות מוטורית

התפתחות הקישורים המוטוריים והתנועתיים הינם הבסיס להתפתחות כל שאר התחומים בגיל הרך. התהליך ההתפתחותי מתחיל מרגע ההפריה דרך תקופת ההיריון ונמשך לאורך כל החיים.במהלך ההתפתחות המוטורית רוכש התינוק שליטה בתנועות גופו – מוטוריקה גסה ועדינה.

בעיות בהתפתחות המוטורית ואיחור בהתפתחות יכולים לבוא לידי ביטוי באיחור בהליכה, מתח שרירים נמוך, תנועה מגושמת, הפרעות במערכת העצב והשריר, הפרעות תנועה ועוד.

רפי
הגעתי אליך במערבולת רגשית טרודה וכאובה. מטיפול לטיפול חשבתי הקלה. שלא כמו בטיפול הקונבנציונאלי שבו ניתן מענה לכאב הפיסי, כאן קיבלתי מענה שדרכו באמת ניתן להחלים.הפנמתי את מה שתמיד ידעתי והאמנתי, גוף ונפש הינם יחידה אחת. אני יודעת שהמסע עוד ארוך, אך אין לי ספק שאני בדרך הנכונה.

הבעת הערכה ותודה
כשמלאו חודשיים לאמורי שלי התחלתי לחשוד שמשהו לא תקין. היה מאוד קשה להלביש אותו כי הוא היה "תפוס", שמתי לב שהוא כל הזמן מסתכל רק לצד אחד, כששכב ראשו נטה הצידה ועם הזמן גם הגולגולת שלו שינתה את צורתה ונהייתה פחוסה בצד עליו שכב. רופאת הילדים שלחה אותנו לטיפולי פיזיותרפיה ארוכים ומייגעים, שהיו אמורים לכלול מעל חצי שנה של ביקורים אמל פיזיותרפיסט ועבודה יומיומית בבית עם התינוק בתרגילים שלא נעימים לו כלל.


הפתרון לפי מרכז רפאל:
במרכז רפאל לרפואה משלימה, מטפלים בהצלחה רבה במקרים של בעיות בהתפתחות, החל מבעיות תנועה, בעיות עצביות, חולשה בשרירים וכן תופעות כגון: רעד, דיסטוניה, תנועות בלתי רצוניות וטיקים.

  • באמצעות אבחון שאינו פולשני בשיטת רפאל, המשלב ומצליב מידע מבדיקת 3 מערכות עיקריות: עמוד השדרה, מערכת השרירים, ובדיקת דפקים, על פי הרפואה הסינית, מאתרים את מקור הבעיה, מוקדי החולשה בגוף, ומותאמת תוכנית טיפולית אישית ואופטימאלית.
  • בניית תוכנית אישית ושילוב סוגי טיפול שונים, משפרים את תפקוד מערכות הגוף, זרימת הדם, חיזוק השרירים ובכך מסייעים לגוף לשפר את ההתפתחות והתפקוד המוטורי.
דילוג לתוכן