רפואה טבעית לילדים

איזון הורמונלי אחריי לידה

רפואה טבעית לילדים

כיום בעידן הרשתות החברתיות, אנו מוצפים במידע לגבי רפואה טבעית לילדים. אפשר בקלות להגיע לבלבול, נוכח כמות האינפורמציה, החל בעצות סבתא וכלי בהנחיות אחות טיפת חלב. כשהילד שלנו חולה, למרביתנו יש נטיה לרוץ לבית מרקחת הקרוב למקום מגורינו ולהצטייד במגוון תכשירים לילדים, כאשר טובת ילדינו לנגד עינינו. ואמנם על מדפי בתי המרקחת, אנו נמצא שלל תכשירים ותרופות לכל בעיה כמעט. בדרך כלל, אנו פועלים מתוך הרגל ונותנים לילד או הילדה תרופה באופן מיידי, אך יש דרכים רבות, טבעיות וטובות הרבה יותר, אפילו זולות יותר ובריאות יותר, על מנת להקל על סבלם של ילדינו. במרכז רפאל לרפואה משלימה, מעניקים רפואה טבעית לילדים, רפואה משלימה לילדים, רפואה משלימה תל אביב, טיפול כירופרקטי ועוד מגוון פתרונות טבעיים בריאים וטובים למחלות כרוניות וללא התערבות כירורגית ותרופתית.

מרכז רפאל לרפואה משלימה הוקם בשנת 1993, על ידי ד"ר רפאל פרטר, כירופרקטור, בעל מוניטין עולמי, מומחה לבריאות הגוף דרך עמוד השדרה, מטפל בתינוקות, ילדים, בני-נוער ומבוגרים, ומעל 30 שנות ניסיון וטיפול באלפי אנשים. המרכז נותן מענה למגוון רחב של בעיות, עם סיפורי הצלחה רבים, בפתרון כאבים ומחלות כרוניות, ללא מעורבות כירורגית, תוך הקטנה ומניעת השימוש בתרופות וכימיקלים וביצוע ניתוחים מיותרים. יותר ויותר הורים לידים קטנים מתוודעים לאופציה של רפואה טבעית לילדים, כאשר ברור וידוע כי האופציה הזו הרבה יותר בריאה עבור הילד או הילדה שלהם. רפואה טבעית לילדים מציעה דרכים רבות וטובות בכל הקשור להתמודדות עם מחלות ילדים למיניהן.

בכוחה של רפואה משלימה לילדים אף לתת לסיוע מניעתי על ידי חיזוק של המערכת החיסונית של הילד. כך שלפני שאתם רצים לקנות תרופות בבית מרקחת, אנו מזמינים אתכם לפנות אל רפואה משלימה תל אביב במרכז רפאל לרפואה משלימה. הרפואה המשלימה מומלצת כבר מגיל ינקות וביכולתה להציע מגוון רחב של פתרונות טבעיים ואיכותיים. אנו במרכז רפאל לרפואה משלימה נותנים מענה לסוגים רבים של בעיות מוטוריות אצל הילדים וגם לבעיות התפתחות שונות. אנו מאמינים כי ביכולתו של הגוף שלנו להביא את עצמו לידי איזון מקסימלי ותוך כדי כך גם לריפוי. ד"ר רפאל פרטר מעניק טיפול כירופרקטי גם לילדים וגם למבוגרים. 

דילוג לתוכן