פריצת דיסק צווארי

פריצת דיסק צווארי

פריצת דיסק כשמה כן היא – פריצה של הדיסק הממוקם בין כל שתי חוליות ולחיצה של הדיסק על העצב שעובר לידו.

הסיבות לפריצת דיסק צווארי

הסיבות לפריצת דיסק שונות ומגוונות – ומתחלקות לפיזיות, כימיות ונפשיות.

פיזיות – הריון, תהליך הלידה, תהליך הגדילה, עקמת, סחיבת משאות כבדים, צבא, תאונות
כימיות – תזונה לקויה, לקיחת תרופות, משככי כאבים, כדורים אנטי דלקתיים, זריקות
נפשיות – דאגה, פחד, חוסר ביטחון, חוסר וודאות

כל אלה משפיעים על היציבה של האדם, על הרגלי ההליכה והישיבה שלו ומאידך על מנח החוליות והדיסקים שביניהם. הגישות לטיפול בפריצת דיסק שונות.

מעל רבע מהמקרים של כאבי גב תחתון וכאבי צוואר נובעים מדיסק בין חולייתי שניזוק. ברפואה המערבית מטפלים בבעיה באמצעות: משככי כאבים, זריקות ופיזיותרפיה. במקרים חריפים יותר, מבצעים התערבות כירורגית, כגן: הסרה, קטיעה ושאיבת הדיסק.
במעורבות כירורגית כקיימת סכנה של פגיעה בעמוד השדרה, ויתרה מזאת, לרוב, לאחר תקופה נדרשים ניתוחים חוזרים

"ניתוח או לא ניתוח? זאת השאלה.
הגעתי למרפאה של ד"ר רפי פרטר אחרי שאורטופד מומחה מיהר להמליץ לי על פגישה עם אזמל המנתחים שלו. כמו רבים וטובים גם אני סובל מפריצת דיסק בגבי, שיום בהיר אחד הקרינה בעוצמה לא מוכרת אל רגלי הימנית. כאבים בלתי נסבלים, חוסר יכולת לשבת, לילות ללא שינה וביקורים במיון הפכו פתאום לשגרה עבורי…"

הפתרון לפריצת דיסק צווארי לפי מרכז רפאל

באמצעות שיטת רפאל, מטפלים בהצלחה מרובה בפריצות דיסק, על ידי הקלה משמעותית על הכאבים, הדלקת והפחתת ההתקפים. 

  • באמצעות שיטת רפאל, מטפלים בהצלחה מרובה בפריצות דיסק, על ידי הקלה משמעותית על הכאבים, הדלקת והפחתת ההתקפים. על ידי אבחון רב מערכתי שמתמקד בשני מישורים עיקריים, המכאניקה של הגוף והאברים הפנימיים ניתן לזהות את מקור הכאבים ו/או הדלקת ולהחליט על תוכנית טיפולים ייעודית לפתרון הבעיה.  בדיקה מכאנית מתמקדת בבדיקה ידנית של חוליות עמודה שדרה ואיתור איזור החסימה והכאב. האבחון אינו פולשני, המשלב ומצליב מידע מבדיקת 3 מערכות עיקריות: עמוד השדרה, מערכת השרירים, ובדיקת דפקים, על פי הרפואה הסינית, מאתרים את מקור הבעיה, מוקדי החולשה בגוף.
  • בונים תוכנית אישית המשלבת סוגי טיפול שונים על פי הצורך, כגון: כירופרקטיקה,  דיקור, קרניו סקראל, משפרים את תפקוד מערכות הגוף, את זרימת הדם, משחררים שרירים תפוסים ומקלים על הכאב.
דילוג לתוכן