חרדות ודיכאון

חרדות ודיכאון

חרדה ודיכאון הן תלונות נפוצות. כ-20% מהאנשים בעולם המערבי יסבלו מדיכאון בשלב כזה או אחר בחייהם, ובמקביל לעלייה זו ישנה בשנים האחרונות גם עליה מתמדת בכמות המרשמים הניתנים לדיכאון וחרדה.

תופעות אלו יכולות להופיע בכול שלב בחיים, החל מהילדות, דרך גיל ההתבגרות, נשים בהיריון ולאחר לידה ובגיל השלישי.

חרדות ודיכאון מתמשכים פוגעים בתפקוד היומיומי: איבוד תיאבון, הפרעות שינה, קשיי נשימה, דפיקות לב מואצות, חוסר אנרגיה ועייפות כרונית. פגיעות תפקודיות מסוג זה חושפות את הסובלים למחלות וגורמות להיחלשות משמעותית של המערכת החיסונית והגוף, דבר קריטי ומסוכן בעיקר בקרב מבוגרים

חשוב לזכור שתרופות פסיכיאטריות לדיכאון נותנות תשובה כימית בלבד לבעיה, וברוב המקרים הבעיות ישובו לאחר סיום הטיפול התרופתי. בנוסף, ידוע שתרופות נוגדות דיכאון גוררות תופעות לוואי רבות כגון בעיות שינה, בעיות במערכת העיכול, שינויים במשקל, אובדן החשק המיני ועוד.


תכנית הטיפול:
באמצעות שיטת רפאל, מטפלים בהצלחה בבעיות חרדה ודיכאון. 

  • מבצעים אבחון שאינו פולשני, המשלב ומצליב מידע מבדיקת 3 מערכות עיקריות: עמוד השדרה, מערכת השרירים, ובדיקת דפקים, על פי הרפואה הסינית, מאתרים את מקור הבעיה, מוקדי החולשה בגוף.
  • בונים תוכנית אישית המשלבת סוגי טיפול שונים על פי הצורך, וכך, משפרים את תפקוד מערכות הגוף, את זרימת הדם, מחזקים את המערכת החיסונית, ובכך משפרים את המצב המנטאלי ומפחיתים את הנזקים הנלווים שעלולים להיגרם, וכן, מונעים לא אחת שימוש ייתר בתרופות.
דילוג לתוכן