כאבי צוואר וכתפיים

צוואר תפוס

כאבי צוואר וכתפיים

כאבי צוואר וכתפיים מופיעים בצורות שונות ומגוונות. חלק מהאנשים סובלים מכאבי צוואר וכאב בכתף אחת בלבד, יש כאלה שסובלים מכאב בשתי הכתפיים ולא סובלים מכאב בצוואר.

הסיבות העיקריות לכאבי צוואר הן : יציבה לקויה, מחלות ניווניות, מתיחת שריר ומתח נפשי.
הסיבות העיקריות לכאבי כתפיים הן : דלקות גידים משימוש יתר, נקע, עצב תפוס (pinched nerve)

"..הגעתי לכאן לפני כמעט שנה לאחר תאונה קלה שתקעה לי את הצוואר ובעיה כרונית בריאות שגרמה לי לדלקת ריאות כל שלושה חודשים.התקיעות בצוואר חלפה כלא הייתה.."

סיבות לכאבי כתפיים


 
כיוון שמפרק הכתף הוא אחד המפרקים הפעילים ביותר בגוף, באמצעותו אנו יכולים להגיע עם הידיים שלנו כמעט לכל חלקי גופנו. יחד עם עובדת היותו נייד, הוא לא מאוד יציב, לכן לעתים מופיעות בעיות בדמות כאבי כתפיים. במרכז רפאל לרפואה משלימה, מטפלים במגוון בעיות וכאבים, ביניהם כאבי כתפיים, כאבי צוואר, כאבי רגליים ומעניקים פתרון לכאבי ראש.

מפרקי הכתף שלנו מורכבים מארבעה חלקים מרכזיים שהם אחראיים על התנועתיות של הידיים. לעתים פגיעה  בגיד יכולה לגרום כאבי כתפיים. הסיבות לפגיעה ולהופעת כאבים הן רבות ומגוונות, החל מדלקות שונות ועד למחלות ניווניות שונות. קורה שמשתבש הסינכרון בין כל חלקי המפרק ונוצרת פגיעה בנקודה הכי חלשה בתוך מערכת המפרק. מרכז רפאל מעניק טיפולים למגוון כאבים שנגרו מסיבות שונות. מרכז רפאל לרפואה משלימה הוקם בשנת 1993, על ידי ד"ר רפאל פרטר, כירופרקטור, בעל מוניטין עולמי, מומחה לבריאות הגוף דרך עמוד השדרה, מטפל בתינוקות, ילדים, בני-נוער ומבוגרים, ומעל 30 שנות ניסיון וטיפול באלפי אנשים. המרכז נותן מענה למגוון רחב של בעיות, עם סיפורי הצלחה רבים, בפתרון כאבים ומחלות כרוניות, ללא מעורבות כירורגית, תוך הקטנה ומניעת השימוש בתרופות וכימיקלים וביצוע ניתוחים מיותרים.

מה קורה אם לא מטפלים בכאבי כתפיים?

 יכול לגרום כאבי צוואר אשר עלול לשבש את שגרת החיים. בעידן המודרני, כאשר רובנו מבלים זמן ארוך מול המחשב, כאבים מן הסוג הזה הם די נפוצים, אך ניתנים לטיפול בקלות יחסית על ידי המומחים של מרכז רפאל. במרכז מציעים פתרון לכאבי ראש וגם פתרון עבור כאבי רגליים. ידוע כי כאבי שרירים, וכאב שרירי רגליים בפרט, הם כאבים מאוד נפוצים וניתן לחוש אותם לעתים קרובות. כירופרקטיקה נותנת מענה ראוי, היא הפתרון האידאלי לסוג כזה של כאב. הטיפולים המוענקים במרפאת רפאל מאפשרים להחזיר את הגוף לאיזון שאבד לו, להביא את המפרקים ואת השרירים ליציבות ולאיזון. הטיפולים הניתנים במרפאה יכולים לחסוך לכם הרבה הוצאות מיותרות ואף ניתוחים. הטיפולים שלנו נחשבים לבטוחים ולמעודנים, אך יחד עם זאת מאוד יעילים. הצוות המטפל שלנו יזכה אתכם ביחס אישי, בליווי מקצועי ועזרה משמעותית אשר תעניק פתרון לכאבים מהם הינכם סובלים.

הפתרון לכאבי כתפיים

הפתרון לפי מרכז רפאל:
באמצעות שיטת רפאל, מטפלים בהצלחה מרובה בבעיות כאבי צוואר וכתפיים מגוונות ושונות.

  • על ידי אבחון רב מערכתי שמתמקד בשני מישורים עיקריים, המכאניקה של הגוף והאברים הפנימיים ניתן לזהות את מקור הכאבים והדלקת ולהחליט על תוכנית טיפולים ייעודית לפתרון הבעיה. בדיקה מכאנית מתמקדת בבדיקה ידנית של חוליות עמודה שדרה הצוואריות ובכלל, ואיתור איזור החסימה והכאב. האבחון אינו פולשני, המשלב ומצליב מידע מבדיקת 3 מערכות עיקריות: עמוד השדרה, מערכת השרירים, ובדיקת דפקים, על פי הרפואה הסינית, מאתרים את מקור הבעיה,מוקדי החולשה בגוף.
  • בונים תוכנית אישית המשלבת סוגי טיפול שונים על פי הצורך, וכך, משפרים את תפקוד מערכות הגוף, את זרימת הדם, מחזקים את המערכת החיסונית, ובכך משפרים את המצב המנטאלי ומפחיתים את הנזקים הנלווים שעלולים להיגרם, וכן, מונעים לא אחת שימוש ייתר בתרופות.
  • מטרת הטיפול הינה יצירת תנועה וגמישות למפרקים, הגדלת טווחי תנועה ולימוד הגוף מחדש, על ידי כירופרקטיקה והאוסטיאופתיה.
  • כאשר הבעיה נובעת מחולשה של איברים פנימיים, תוכנית הטיפול מתמקדת באיזון וחיזוק המערכות החלשות, ובכך משפרים את תפקוד הגוף ומשפרים/מונעים את כאבי הגב.
דילוג לתוכן